My Bullet Journal is... 

Ich bin gerade etwas sprachlos und glücklich!!! Danke, @sandzwerg 😘😘😘 jetzt ist es doch ein bisschen so als wäre ich dabei gewesen 😍.

!B

Tee, Kinder (+) 

My Bullet Journal Drawing 

Bullet Journal, my drawings and boring to do Lists 

As promised my year end review for 2018 and 2019.

Yes, I filled 2018 in with pencil because I was under the impression I should find "good" words for looking back and looking forward. And I didn't find them. So I just scribbled in whatever came to my head over breakfast...

My is simple and but still messy.
And please look at my little drawing! I decorated!!

!B

Bullet Journal, seasonal decorations (not in my notebook) 

Ich hab übrigens ein neues Profilbild. CW eyecontact 

Some new colours for my notebook system.
A new ink (summer purple by Kaweco) in an aubergine hue - not too purple/reddish for my everyday use, the small dark red notebook is the one I always carry with me (Yes, I'm the woman writing in the doctors office/on the playground/while pausing on a walk/...) and the big light blue notebook behind my is for a new project I gonna start next year. You see my has some notebook siblings 😊

!B

Bullet Journal, Kids 

Marzipanstreuselkuchen (food) 

Bullet Journal, CW for health and death 

Food, Essen, nomnomnom 

Das finde ich gar nicht sooo schlecht... *mit der Hand die Gehtsonajaweissauchnicht-Geste mach*

*stellt die Mappe mit all den traurigen Comiczeichenversuchen wieder zur anderen Mappe*

!B

Show thread

Diese zweite Mappe ist noch härter als die erste... *seufz*
Der hat seine Grenzen.

Hier haben wir einen meiner liebsten Comics. Einfach, weil ich das Konzept so süß fand.

!B

Show thread

Oh ja... Da war diese Berlinfahrt als Schülerin und meine Freundinnen und ich haben uns alle einmal mit dem einen Klassenkameraden photographiert von dem wir annahmen, dass er mal in die Politik geht... Ob er das wohl gemacht hat..?! Ob er noch weiß, wie ich heiße... Ich hab seinen Namen vergessen...

!B

Show thread

Ich hab mal eine Bleistiftzeichnung gemacht mit dem Titel "Die Einsamkeit des Eierbechers nach der Flucht des Frühstückseis".

!B

Show thread

Did I show you the outside of my current ?

I love it so much. It's from Nuuna.com and was more expensive than I like to admit.


!B

Show more
Mastodonten.de

The social network of the future: No ads, no corporate surveillance, ethical design, and decentralization! Own your data with Mastodon!